Prijzen / Garantie / Disclaimer


Via de rekenmodule in het rechter menu (op mobiel onderaan de pagina) kun je de prijs van jouw hor(ren) berekenen. De prijs wordt berekend die start met een basistarief plus een meerprijs afhankelijk van de omtrek van de hor, de gekozen opties en evt. verzendkosten. Bij elk volgend hor (t/m 5e) berekenen wij elke keer € 2,00 meer korting op het basistarief. Voor het 2e en volgende hor hoef je geen verzendkosten te betalen. Vanaf drie horren in één bestelling hoef je helemaal geen verzendkosten te betalen.

Alle opties kun je aangeven in de rekenmodule en na de berekening kun je de offerte aanvraag versturen nadat je jouw naam, e-mail en eventueel mobiele nummer (voor SMS) hebt ingevuld. Van elke offerte aanvraag wordt een ticket aangemaakt en tickets van meerdere aanvragen zullen worden samengevoegd. Communicatie, uitgebreide controle met aanwijzingen en evt. Aftersales zal via het ticket systeem plaatsvinden waarbij je elke keer een e-mail (check ook je spam-box), of evt. SMS zult ontvangen bij een nieuw bericht. Het Betaalverzoek wordt pas verstuurd na akkoord, waarna ook pas om adresgegevens zal worden gevraagd. Je wordt geïnformeerd als we de hor(ren) gaan verzenden met track-en-trace code, montagehandleiding en aanvullende aanwijzingen.

Garantie:

  • Wij geven een jaar garantie op materiaal en constructie fouten.
  • Wij controleren het horgaas op weef fouten, maar kleine (weef) foutjes en vlekjes in het horgaas of vallen niet onder de garantie omdat dit volgens de fabrikant binnen de acceptabele marges valt en verder niets af doet aan de functionaliteit van de hor. Deze horren kunnen dan ook niet teruggenomen worden.
  • In het pollen-werend gaas kunnen af en toe zwarte strepen zichtbaar zijn die tijdens de montage en transport kunnen zijn ontstaan of standaard in het gaas aanwezig zijn. Dit doet ook verder niets af aan de functionaliteit van de hor en ook dit valt niet onder de garantie.
  • Tijdens de productie van de hor kan het af en toe gebeuren dat er een breuk in de afwerkrand komt. Dit repareren wij zo onzichtbaar mogelijk door hier een stukje afwerkrand in dezelfde kleur overheen te plakken/strijken. Als tijdens transport de afwerkrand licht is beschadigd, kunnen we de afwerkrand ook op deze manier repareren. Horren die op deze manier zijn of worden gerepareerd, kunnen dan ook niet teruggenomen worden.
  • Het roesten van metaalband zonder anti-roest behandeling valt niet onder de garantie.
  • Als er nylonband geplaatst is vanwege een beperkte ruimte aan een zijde, kan dit de hor voldoende afsluiten maar niet zo goed als met magneetband.
  • Er kunnen witte kleurverschillen van het metaalband (zonder anti-roest behandeling) bij één hor zichtbaar zijn. Per rol metaalband door de fabrikant geleverd kan dit namelijk verschillen en dit is helaas niet te voorkomen. Een oplossing is om zelf het metaalband in de kleur van het kozijn te schilderen zodat dit niet meer opvalt.
  • In sommige gevallen bij bepaalde leveringen kan het magneetband loslaten omdat de zelfklevende laag van mindere kwaliteit is geworden. Tegenwoordig verlijmen we het magneetband extra om dit soort problemen te voorkomen. Neem contact met ons op als dit probleem bij jou optreed, we kunnen je dan gratis speciale secondelijm toesturen waarmee je het magneetband weer goed en permanent kunt verlijmen.
  • Pas op voor blootstelling aan hoge temperaturen voor langere tijd (boven de 28 graden). Hierdoor kan de afwerkrand sneller uitdrogen en minder flexibel  worden waardoor ook de lijmlaag sneller kan loslaten. Dit is trouwens wel weer te verlijmen met speciale secondelijm. Neem hiervoor contact met ons op en dan kunnen we je deze lijm gratis toesturen.
  • Wij proberen bij ingezonden foto’s zo goed mogelijk de situatie in te schatten en proberen dan een oordeel te geven, maar we kunnen nooit een goed compleet beeld krijgen aan de hand van foto’s en er kunnen dan ook geen rechten worden ontleend aan ons oordeel.
  • Tips Voor schoonmaak, onderhoud en reparatie kun je terugvinden in het menu Montage / Onderhoud

Disclaimer:

  • Omdat alle horren op maat moeten worden gemaakt, maken en leveren wij deze pas na volledige vooruitbetaling.
  • Wij kunnen geen horren terugnemen die volgens de opdracht juist op maat zijn gemaakt en daarom voeren we altijd uitgebreide controles in samenspraak met de klant uit om verkeerde bestellingen te voorkomen. Mocht het toch mis gaan door een foute opgave van de klant, dan zullen we altijd proberen tot een goede oplossing te komen.
  • Zonder voorafgaande kennisgeving kunnen wij wijzigingen aan het uiterlijk van de horren doorvoeren, zolang dit geen afbreuk doet aan de functionaliteit. Hierdoor kunnen de horren er anders uit zien dan op de afbeeldingen.
  • Let op: als het metaalband van het kozijn verwijderd moet worden, kunnen er foam resten achterblijven. Dit kan verwijderd worden, maar dit is wel een klusje. De eerste resten kunnen voorzichtig met een plamuurmes verwijderd worden. Daarna kan met wasbenzine de laatste lijmresten verwijderd worden. Dabo’s Design is niet verantwoordelijk voor schade aan het kozijn veroorzaakt door onze horren.

Rekenmodule