Contact
Bestellingen kunnen alleen via de WebShop worden opgegeven.
Kijk hier voor Bezorg Tijden en Tarieven per Land, Ophalen en aanvullende orders.
- Voor bezorgtijd & verzendtarieven per land, kijk [ hier ] . Er gelden kortingen hierop vanaf bepaalde order bedragen (excl. verzenden). We versturen standaard naar alle landen binnen de EU.
- Overige landen in overleg, neem dan eerst contact met ons op.
- Wil je een aanvullende order plaatsen op dezelfde dag? Om te voorkomen dat je 2 x verzendkosten moet betalen, kun je het beste kiezen voor Ophalen in Vaassen en zet een opmerking bij je order dat dit een aanvulling is op jouw eerdere bestelling. Heel soms kunnen aanvullende verzendkosten achteraf worden berekend als de spullen niet meer in een brievenbus pakje passen.
- Wil je jouw order ophalen in Vaassen? Dan kun je dit vlak voor het afrekenen nog opgeven en zal het orderbedrag aangepast worden. We geven later via het ticket meer informatie over hoe je jouw order kunt ophalen.
Kijk hier Vragen / problemen met betaling of winkelwagen en betaalmethodes.
- Blijft jouw winkelwagen leeg? Probeer de Product pagina te vernieuwen, evt. met CTRL-F5. Kijk naar je (te strikte) Cookie instellingen of probeer een andere Browser. Je kunt het ook proberen op een andere Mobiel/Tablet/Computer of neem contact met ons op als het alsnog niet lukt.
- Lukt de betaling niet, of twijfel je over je bestelling of bedrag? Kies dan bij het afrekenen voor de 1e optie: Overige Betaalmethodes / Overboeking en maak de order verder gewoon af. Dan hoef je niet direct te betalen, en kunnen we later eventueel de order aanpassen en alsnog een betaalverzoek sturen.
- Je kunt kiezen uit deze betaal methodes:
– Direct via de shop: CreditCard, iDeal (NL) | Bancontact (BE) | PayPal (+ 1,7%) | Giropay (DE) | EPS (AT) | Przelewy24 (PL) | ApplePay | GooglePay | Link
– Na plaatsen order via Ticket: BanContact | KBC/CBC | Belfius | PayPal (+ 1,7%) | Sofort – Giropay | EPS | Apple Pay | Przelewy24 | iDeal (alternatief) | CreditCard (alternatief) | overboeken via Bank. - Heb je geen bevestiging gekregen dat een order is aangemaakt, per mail of na de betaling? Dan is de order niet compleet en is de betaling niet bij ons binnengekomen. Je kunt dan het beste kiezen voor de 1e optie bij het afrekenen. Je mag natuurlijk altijd contact met ons opnemen of de betaling inderdaad niet door ons is ontvangen.
- Heb je problemen met jouw bestelling of heb je een vraag? Neem dan contact met ons op en dan zullen we proberen je z.s.m. te helpen via:
Communicatie bij voorkeur in Nederlands of Engels.
Info over BTW buiten NL en binnen de EU (Voor ondernemers: BTW = 0%).
Voor Particulieren buiten NL: Vanaf 1 januari 2022 zijn we verplicht het BTW percentage te berekenen die in in het land zelf (binnen de EU) wordt aangehouden. Dit betekent dat tijdens het afrekenen de BTW aangepast kan worden vanaf het standaard Nederlandse BTW tarief (21%) naar het voor jouw land geldende BTW tarief. Op de [ Levertijden & Verzendtarieven ] kun je lezen welk tarief voor jouw land is ingesteld.
Voor Ondernemers buiten NL: Heb je een onderneming buiten Nederland maar binnen de EU en een geldig BTW nummer? Dan kun je gebruik maken van BTW verlegd ->Intracommunautaire Verwerving en mogen we 0% BTW berekenen.
Op de [ Levertijden & Verzendtarieven ] pagina (klik daar op #EU) kun je controleren of je in aanmerking kunt komen voor deze regeling. Dit staat dan ook bij jouw land vermeld.
Je kunt tijdens het invullen van je adresgegevens jouw BTW nummer en bedrijfsnaam opgeven en dit wordt dan gecontroleerd via Vatlayer. Je kunt [ hier ] controleren hoe het BTW nummer formaat moet zijn voor jouw land. Als er een geldig BTW nummer is ingevuld en je hebt een onderneming binnen de EU, dan wordt automatisch de BTW op 0% gezet. Soms werkt de controle via Vatlayer niet correct en zal je BTW nummer niet worden geaccepteerd. Neem dan contact met ons op.
Neem direct contact met ons op
Direct contact met ons opnemen via:
Telefonisch contact is niet mogelijk
Of vul onderstaand e-mail formulier in.
Wij beantwoorden je email ALTIJD binnen 12 uur. Je kunt in dit formulier evt. ook een foto bijvoegen. Krijg je geen antwoord binnen 12 uur? Check je spambox, en/of probeer het via Messenger of Whatsapp, zie de linkjes hierboven. :-)
Check altijd je SPAM-box als je geen mail ontvangt. Vooral bij Hotmail, Live, MSN en Outlook e-mail adressen.
Heb je eerder contact met ons gehad via ons ticket systeem? Dan kun je – hier – het ticketnummer invullen en jouwticket bekijken. Als je het Ticket nummer niet meer weet, dan kun je deze daar ook opnieuw opvragen door jouw e-mail adres in te vullen.