Contact / Bestellen

Kleuren Afwerk Randen

Bekijk ook 190+ – Specials – kleuren.
moment geduld tijdens laden…


Heb je een vraag? Je kunt contact met ons opnemen via E-mail of WhatsApp.

Gebruik het e-mail formulier of WhatsApp niet voor een offerte- of prijsaanvraag.

 

Telefonisch contact, en een terugbel verzoek indienen is niet mogelijk.


  • Bekijk een eerder aangemaakte aanvraag (vanaf 2018) door het kenmerk in te vullen via – deze link
  • Bekijk een eerder aangemaakte aanvraag (van voor 2018) door het kenmerk in te vullen via – deze link

Als je het kenmerk van jouw aanvraag niet meer weet, kun je deze ook opvragen door het destijds gebruikte e-mail adres in te voeren via dezelfde link.

Je kunt hierboven de Rekenmodule openklappen en een  berekening maken en daarna – onder de berekening – en per hor – een vrijblijvende offerte aanvraag voor jouw hor indienen. Ook meerder horren met dezelfde maat, graag apart indienen. Als je een offerte aanvraag hebt gedaan, kun je in het volgende scherm eventueel een aanvraag doen voor een volgende hor, en je e-mail adres en naam zijn daar dan al voor je ingevuld. Bestellingen van horren lopen dus niet via de shop en winkelwagen, maar gaan via ons contactsysteem d.m.v. een offerte. Heb je een bedrijf en wil je een factuur ontvangen? Dit kun je aangeven bij de verzendopties bij de 1e hor.

De prijs wordt berekend aan de hand van een basistarief plus een meerprijs afhankelijk van de omtrek van de hor, de gekozen opties en evt. verzendkosten. Bij elk volgend hor (t/m 5e) berekenen wij elke keer € 2,00 meer korting op het basistarief. Voor het 2e en volgende hor hoef je geen verzendkosten te betalen. Vanaf drie horren in één bestelling hoef je helemaal geen verzendkosten te betalen binnen Nederland.

Deze aanvragen zullen we met de eventuele kortingen samenvoegen en als één aanvraag afhandelen. Hierna voeren we altijd extra controles op de maten met je uit, en pas na akkoord van jou wordt de bestelling daadwerkelijk geplaatst en zullen we het betaalverzoek sturen en om je adresgegevens vragen. Er kan dus eigenlijk weinig mis gaan.

Na ontvangst betaling gaat de aangegeven levertijd in, en kun je de geschatte verzend datum terugvinden bovenaan in het ticket (bij het vrachtwagentje). Deze wordt elke dag aangepast aan de hand van het aantal nog te verwerken orders voor jou. Je wordt geïnformeerd als we de hor(ren) de volgende dag gaan verzenden met montagehandleiding en aanvullende aanwijzingen. De tack-en-trace code ontvang je per e-mail als het pakket is aangeboden bij PostNL.

In de zomermaanden kan de levertijd nogal oplopen, maar we kunnen dan noodhorren leveren van 130 x 150 cm als de levertijd langer duurt dan 4 weken. Dit kun je opgeven in de rekenmodule en hiermee kunnen we dan snel een oplossing aanbieden tegen de muggen. Deze noodhorren kun je dan zelf op maat knippen en met het meegeleverde klittenband of bijv. plakband bevestigen.